Zastanawiasz się, jak to się dzieje, że dieta pomaga zajść w ciążę? Dlaczego dzielimy się tak wieloma wspaniałymi wiadomościami od naszych podopiecznych? Czy w dietach, które układamy oraz w wiedzy, którą dzielimy jest jakaś tajemna magia?

Widząc efekty, które wciąż nie przestają nas zaskakiwać, mamy wrażenie, że tak. 🙂 Odpowiednie żywienie ma wpływ na wiele mechanizmów, których prawidłowe działanie jest znakiem dla organizmu, że jest gotowy na ciążę!

Czy obniżona płodność może wynikać z nieprawidłowego stylu życia i złego odżywiania? Zdecydowanie tak! Czasami dieta podczas starań gra pierwsze skrzypce, czasami drugie, a czasami jest tymi trzecimi, bez których trio nie byłoby zgranym zespołem. Każde skrzypce są tu jednak niezwykle ważne, zarówno te pierwsze, jak i trzecie.

Czego doświadczyłyśmy zarówno w swojej pracy jak i w historiach, które do nas nadsyłacie, korzystając z naszych diet, konsultacji, webinarów i wskazówek, którymi dzielimy się na instagramie, webinarach i blogu?

Doświadczyłyśmy cudów. Bo jak inaczej nazwać te nasze maluchy, których jesteśmy ciociami i te zmiany, które często zmieniają Wasze życie. Zmiany, które dają Wam siłę oraz zdrowie, aby walczyć dalej. Doświadczyłyśmy ich wielu.

Cudami były ciąże – po wielu latach starań. Lepsze parametry nasienia – kiedy testosteron nie pomagał. Przywrócenie spontanicznych owulacji – kiedy jajniki od zawsze nie chciały współpracować. Regulacja cykli, które niegdyś regularne, po odstawieniu antykoncepcji zaczęły żyć własnym życiem. Cudem był też płodny śluz, który dzięki naszym wskazówkom nareszcie się pojawiał. Poprawa cienkiego endometrium, które na diecie rosło w siłę. Radość, która po wielu latach wkradała się w życie endokobiet, pierwszy raz życia bez bólu! Zaskoczenie przy idiopatycznej przyczyny niepłodności i ciąży na diecie.

Tych chwil było wiele i mamy nadzieję, że będzie ich coraz więcej.

Jak dieta pomaga zajść w ciążę?

Mechanizmów, które wpływają na płodność, i które można „nareperować” dietą jest bardzo wiele, czasami mam wrażenie, że wszystkich nauka jeszcze nie poznała. Przyczyn niepłodności jest bardzo wiele: za mało witamin potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu; stan zapalny; przetworzone jedzenie, które w konsekwencji dostarcza zbyt dużą ilość transów; za mała ilość antyoksydantów w diecie, które chronią komórki jajowe i plemniki przed stratą ich jakości; zbyt wysoki indeks glikemiczny diety; zbyt mało kwasów omega-3; otyłość.

Oto, w czym może pomóc dieta:

  • PCOS uregulowanie cykli, przywrócenie owulacji, zmniejszenie LH i androgenów;
  • insulinooporność przywrócenie cykli, uwrażliwienie tkanek na działanie insuliny;
  • endometrioza zmniejszenie stanu zapalnego;
  • niedoczynność tarczycy, w tym Hashimoto przywrócenie odpowiedniej masy ciała, uregulowanie hormonów;
  • obniżone AMH zwiększenie jakości komórek jajowych oraz AMH;
  • obniżone parametry nasienia poprawa parametrów nasienia;
  • mutacja MTHFR obniżenie poziomu homocysteiny;
  • obniżona ilość śluzu zwiększona ilość śluzu;
  • cienkie endometrium zwiększenie grubości endometrium;
  • dieta przed in vitro i inseminacją poprawa jakości komórek jajowych i plemników.


Często pytacie o wskazówki, produkty oraz od czego zacząć zmiany. Mamy nadzieję, że ten PŁODNY JADŁOSPIS, który dla Was przygotowałyśmy będzie drogowskazem i inspiracją, który pozwali zacząć Wam przygodę z płodną dietą. Pamiętacie jednak, że maksymalnym wsparciem płodności zawsze jest indywidualne podejście. 🙂

 

PŁODNY JADŁOSPIS NA 7 DNI - 69,99 zł